Never Give Up
One shot at Bobby Flay wasn't enough for chefs Pasquale Cozzolino and Ivana Raca, who are back for more. Iron Chefs Alex Guarnaschelli and Stephanie Izard give the play-by-play and dole out their final shot at redemption.