Chop of the Mornin' to Ya
There's expertise in spades when Amanda Freitag and Laura Vitale arrive in Bobby Flay's arena. They're bringing in the heavy hitters with chefs Asif Syed and Jordan Frosolone to teach the master a lesson in defeat.