Beauty and the Beast
The arena gets a facelift when small but mighty chef Deb Caplan takes on Beantown's Nick Lisotto. Chopped's Scott Conant teams up with actress and model Olivia Culpo to show Bobby Flay that he's not quite ready for his close-up.