Hit Him Again
Scott Conant and Daphne Oz both believe in second chances, so they're bringing the "King of Southern Comfort Food," Thomas Boemer, and Brooklyn's Chef Bao Bao back for a rematch and a chance to steal Bobby Flay's throne.