The Ex-plosion
Alex and Caroline's Sip & See turns into a Sip 'n' Tsunami! Roy and April have unfinished business. Chelsea confronts Matt with her truth. Jenn and Chantel are shocked by Josh and Danielle's request. Miss V has De'Andre and Rowan questioning the future.