An Ex-istential Crisis
Chelsea flakes on the biggest day of Matt's life to date. De'Andre and Elodie try to reunite in the aftermath of the intense meeting with her family. Jennifer, Chantel, Josh and Danielle discuss their parental rights to Camila.