Fireball and the Star People
Ben and Melissa investigate reports of fireballs in the skies of northern Idaho. A recent uptick in sightings suggest whoever pilots these craft have a strange obsession with Lake Pend Oreille, but why? A series of ancient petroglyphs may provide clues.