Cold Ground
Numbed by tragedy, Sookie looks for refuge from the cacophony of her friends' and neighbors' inner voices. Jason wrestles with withdrawal symptoms from his V-juice habit and Tara resists the overtures of her mother who's trying to rid herself of a demon.