I Don't Wanna Know
Caught in a compromising position, Sam shares a secret with an incredulous Sookie. Tara goes off the deep end after uncovering Miss Jeanette's true intentions. Sookie has a disturbing revelation during Arlene and Rene's engagement party at Merlotte's.