Appalachian Christmas Treehouse
Pete Nelson and his crew trek to the Blue Ridge Mountains to build a treehouse for carpenter Mike Reynolds. Perched 16 feet up, it will be the perfect rustic guesthouse to host an Appalachian Christmas tradition.