Hunter's Moon
Victims are found torn apart and drained of blood in Spawn's alley. Sam and Twitch believe it is the work of the man in the red cloak. At the crime scene, Lisa Wu sees Lily, a Celestial outcast and vampire hired by Heaven to hunt down and kill Hellspawn.