Twitch Is Down
Cog reveals that he was a hellspawn who served Malebolgia under the guise of Merlin. When Wynn orders Chief Banks to find the man in the red cloak, Sam and Twitch are put on task. Chapel reveals that Al Simmons has returned from Hell.