Stuck in the Old School
Robert Irvine heads to Boulder City, NV, to help struggling pizza restaurant Vinny's Little Italy. Owner Vinny is stuck in his ways, and Robert must drag him into the 21st century in order to save this restaurant from becoming a thing of the past.