The Final Shot
Robert Irvine heads to Smith's Soul Food Bistro in Gastonia, NC, where owner Cheryl is an ex-basketball coach on a mission to help kids in her community. Robert must teach Cheryl to run her restaurant with the same discipline she learned on the court.