Cold Grudges Die Hard
Sub-freezing temperatures descend on the swamp, putting two survivalists on the brink. Rylie finally resolves lingering resentment from a past challenge. Desperate for more resources, Max and EJ see if their canoe can take them to better hunting grounds.