Goodnight Nurse
To Velma Pietila, working for Elisabeth Congdon means protecting the elderly heiress from her manipulative, greedy child, Marjorie. As things take a deadly turn, Marjorie is miles away. Velma is the only one standing between Elisabeth and a sinister plot.