Loved to Bits and Pieces
Pamela and Gary Triano’s kids are everything nanny Sam Stubbs could ask for, but their parents’ passion, in both love and war, can be hard to handle. After a nasty divorce, someone meets an explosive end, and Sam has to help solve a sinister crime.