The Quest
Shawn runs out of fuel and sets out on a dangerous trek to a remote town for supplies, while Kris Kelly deals with an equipment breakdown on the Paddy Wagon. Meanwhile, Emily loses the trust of her crew when she reacts poorly in an emergency situation.