Winter Take All
As the miners rush to solid ground before the ice vanishes, Mr. Gold outlasts the fleet to secure TOMCOD. Kris assembles a makeshift operation. Emily rolls the dice on one last dive and Vernon hightails it to land on dangerous ice.