All Roads Lead to Malcolm
When Battle's arrested, Bumpy must find a way to spring him and find the mole. Bumpy discovers that Malcolm X has more enemies than they thought. Colombo investigates why Chin put a hit out on him, while Mayme leaves Bumpy over Archie's death.