Alzado
When Joe Colombo carries out a gentleman's kidnapping of Mayme, Bumpy angrily prepares for a coming war. Knowing he needs an alliance, Bumpy partners with Cuban mobster Jose Battle. Meanwhile, Chin tasks Colombo with protecting Stella.