The Fruit Stand Riot
When innocent black teenagers and bystanders are beaten and arrested by police, the Harlem community rallies to free them. Adam Clayton Powell and Mayme Johnson use peaceful protest, but Bumpy Johnson and Malcolm X prefer street justice.