The Hoover Damned
TAPS dives into unchartered waters at Hoover Dam, as they gain exclusive access to investigate the iconic superstructure. Dustin Pari and Kris Williams join in as they seek out the lost souls and terrifying shadow figures that haunt this massive landmark.