Strangers in a Strange Land
In Sheriff Boyd's absence, Donna and Kenny struggle to manage the chaos as a busload of unwitting newcomers arrives in town; Victor and Tabitha go on a chilling journey through the nightmarish labyrinth of tunnels beneath the town.