The Beach
A nomadic American youth finds danger and passion in a remote tropical paradise.
A brash young American traveler in search of exotic experiences leads his friends to a secret island paradise off the coast of Thailand, only to find that those who discovered paradise first are willing to kill to keep it for themselves.