Ghost Fort of the Civil War
Phil and Jess gain unprecedented access to investigate ghostly voices and apparitions in the massive Civil War stronghold, Ft. Morgan. The clock is ticking; Gulf Coast storms threaten to destroy the 200-year-old Fort and the mysteries inside.