Tacos and Tots
Guy Fieri visits joints taking childhood favorites to a gourmet level. A Denver bar cooks up tater tots, pork rinds and a pastrami sandwich. A Tacoma spot turns out pork shoulder tacos, elk sliders and parmesan stuffed tater tots.