A Titan Among Men
After leaving Sig's boat, Jake has a lot to prove on the massive Titan Explorer. Sig and Johnathan jockey to get ahead of a migrating king crab hoard in an underwater canyon. Rick faces Keith's wrath when his captain-in-training launches a rogue set.