A Terrifying Truth
Kesha and GaTa check in for a night of terror at the Westerfeld House. Is master illusionist Harry Houdini responsible for the electrifying paranormal activity? Or is it the satanic rituals and an unsolved murder? They must listen to uncover the truth.