The Devil's Academy
All hell breaks loose in a controversial Florida school when its students fall victim to demonic possession.
In 1979, all hell broke loose at the Miami Aerospace Academy when the student body seemed to fall victim to mass demonic possession. Forty years later, shocking revelations from former students shed light on the day the devil took over their school.