You Promised Me a Cobblestone
Paris-Roubaix is ​​Mads Pedersen's biggest dream. After a frustrating cobblestone season in Flanders, the focus is on the "Hell of the North" - the brutal cobblestones that have previously crushed his ambitions. Now it's time.