Victoria Sponge Cake
Summer in Minnesota means one thing to Zoë -- strawberries! To celebrate, she's making a traditional English dessert comprised of fluffy sponge cake filled with strawberry jam, strawberry Chantilly cream, topped with edible flowers and more strawberries.