The People Need You
After losing the 2032 election, Dwayne Johnson is ready to withdraw from political life for good when he gets an unexpected call. In 1985, Rocky learns there are consequences to crossing Vince. In 1997, Dwayne finds fans hate him even when he’s a winner.