The Gift of Chocolate -- Narrated by Priyanka Chopra Jonas
Celebrate one of the world's most prized and venerated trees, the cacao, a symbol of fertility and abundance once traded as currency and a gift from nature that, above all else, gives us chocolate. Narrated by Priyanka Chopra Jonas.