Promised Land
Down two men and with the 1980 title on the line, the outnumbered Lakers look to an unlikely source for inspiration. In Philly, Earvin faces off against his role-model-turned-rival Dr. J, while in LA, Haywood grapples with his own worst enemy: himself.