One More Time, It's a Chicken Dinner
Valerie Bertinelli shares her latest and greatest recipes for preparing chicken, like Chicken Fried Rice and Grilled Chicken Tamarind Soup. She also makes Grilled Chocolate Angel Food Cake for her friend, blogger Jo Stougaard.