Knock With Me - Rock With Me
Antoine Batiste flirts with martyrdom. Janette Desautel encounters her old nemesis, Enrico Brulard, and a new suitor. Delmond and Albert Lambreaux debut their Indian-jazz album. Toni Bernette meets L.P. Everett, a new ally in her investigation.