Smoke My Peace Pipe
A judge's ultimatum gives hope to LaDonna and Toni. Albert makes a stand and pays the price. Antoine gets an airport gig but loses a mentor. Davis scores a get-out-of-jail pass. Janette takes her cooking skills on the road.