San Francisco Giants Tank
The San Francisco Giants want to bring McCovey Cove inside the ballpark with a tank big enough to impress all of their loyal fans. Wayde King and Brett Raymer design a tank with a scavenger hunt full of San Francisco and Giants history inside.