What Would Alex Make? Nacho Average Shopping Cart
Alex Guarnaschelli creates her own backyard take on nachos made without chips or cheese. When the contestants take on sweet-and-salty carts with less than five ingredients each, Alex accepts the challenge to orchestrate a showstopping dish of her own.