Death Track
Quinn Shireman, longtime rival of the MSO, invites the team to Kentucky for an arm-drop event like no other. Quinn bets JJ that the MSO can't win and brings with him a team of heavy hitters to make sure no one from Memphis has a shot at the cash prize.