NE vs Detroit Pt 1
Teams from Detroit and the Northeast go head-to-head in the first matchup of round 1. Rankin has a whole new group from the Northeast while Chucky Davis and his Detroit legends have an extra year of knowledge under their belt and are poised to win it all.