The Truth Hurts
Sunhe and Angelica help Jason sort his ex's belongings. Carly discovers that Cristina and her family are moving in. Laurie and Sarah share an appreciation for Sarah's baby teeth. Mary makes a dinner with Brittani uncomfortable when she invites Frank.