Grandma Leonor's "Just Right" Capirotada
Capirotada is a seasonal, Mexican-style bread pudding traditionally prepared during Lent. After Grandma Leonor's passing, the family recipe was lost, alive only in childhood memories from trips to Grandma's in Rosarito, Mexico. Casey helps recreate it.