Aunts and Artifacts
After a robbery gone bad, a jury convicts Garrett Arrowood of killing his aunt. His mother and sister say two con men made him their mark, and now he sits in prison. Chris Anderson and Fatima Silva dig deep to prove his innocence or reveal his guilt.