Long-Distance Murder
Freddie Freeman's loved ones say he may be many things: a lady's man, a hustler, a cult leader -- but one thing they insist he's not is a cold-blooded killer. Chris and Melissa reopen his case and find a trail of blood, politics, and wild accusations.