Stuck Up, Up and Away/Schoolhouse Rocked
Bratty little Princess comes to town and wants to be a Powerpuff Girl. When she doesn't get what she wants, the girls will have to pay. Later, the Gangreen Gang goes back to school at Pokey Oaks Kindergarten and become the school bullies.