Buttercrush/Fuzzy Logic
Buttercup falls for Ace, the leader of the Gangreen Gang. When the gang exploits this, Buttercup shows them the meaning of the word crush. Later, Fuzzy Lumpkins goes wild and only the Powerpuff Girls can teach him to respect other people's property.