Anchorage: The Gateway to the Wild
Eric traverses the great Alaskan wilderness to research his next puzzle about people and wildlife. He sails alongside orcas and glaciers, cares for grizzlies at a conservation center, mushes with Iditarod racers, and explores the wilds by seaplane.