Jason Sudeikis/Ciara
Comedian Jason Sudeikis brings the laughs while helping Elmo learn about getting ready for bed -- especially when it's potty time and party time. Ciara is joined by Zoe, Abby and Rosita to sing "All About Believing in Yourself."